CARNAVAL 2009

Benvolguts pares i mares;

El Carnaval ha arribat a la nostra escola i per començar, el rei Carnestoltes el divendres dia 13 a la tarda, farà el pregó i explicarà les consignes que haurem de seguir durant la setmana següent, si molt bé ens ho volem passar:

• El dilluns 16 els vostres fills i filles hauran de venir disfressats de “raperos” (gorra, samarreta i pantalons amples, etc.).
  • El dimarts 17, ben maquillats vindran. Podeu pintar-los com vulgueu.
  • El dimecres 18, durant el matí, els cabells ens pintarem o perruca ens posarem.

Aquest mateix dia a la tarda tot l´alumnat de l´escola, farem la passada a la pista amb les disfresses que haurem elaborat a l’escola.

Enguany, el tema que s’ha triat és “L´univers”.

Aquest acte és obert als pares i mares. L’entrada serà a les 15:30 hores. Els que vulguin assistir s’hauran de col·locar a les grades.

Ara bé, si fa mal temps s’haurà de fer al gimnàs, i per qüestions d’espai els pares i mares no hi podran assistir.

La recollida dels nens i nenes serà a les 17 hores, com cada dia.

És a dir, s’haurà d’esperar que els nens i nenes surtin amb la mestra.

MOLTES GRÀCIES,

La Comissió de Festes