VISITA DEL M. H. Sr. ERNEST BENACH A L’ESCOLA CEIP. "ELS GRECS"

El dimecres 19 de novembre de 2008 va venir el Molt Honorable Sr. Ernest Benach, president del Parlament de Catalunya, a la nostre escola anomenada CEIP. “Els Grecs”. Tothom esperava aquest dia amb molta emoció i alegria. Quan va arribar el president, la gent es va dirigir cap al ell. No hi havia ningú que no el volgués conèixer. Dels més grans als més petits, ningú no es volia perdre cap detall.
Primer ens va explicar un relat, d’aquesta manera ho vam poder entendre molt millor tot el que està relacionat amb el Parlament i la Generalitat. Hi havia diapositives, imatges...i molta il·lusió entre el públic que l’escoltava amb molta atenció. En acabar, vam passar al torn de preguntes, uns quants nens i nenes de 6è van formular unes preguntes al Molt Honorable Ernest Benach, i ell les va respondre amb molt de gust i saviesa. Després el torn d’entrevistes. Tots els nens i nenes estaven nerviosos davant les càmeres de televisió. Al final d’ aquestes entrevistes, li vam fer entrega d’uns obsequis: xapes de cava, ja que savíem que les col.lecciona. Ara sí, vam sortir tots a fora i ens vam fer la foto de grup amb: el sr. President, la Sra. Alcaldessa de Roses, Magda Casamitjana, el Sr. Regidor d'Educació, Antoni Rodríguez, els membres de l'equip directiu, les nostres mestres tutores, la Teresa Sagué i la Meritllet Pujol, i els nens i nenes de 6è.

Roses, 24 de novembre de 2.009

Pau Sendra Berta