TORNA A LA PORTADA

ÀLBUM DE FOTOGRAFIES

INSTRUCCIONS INICI CURS

LA NOSTRA ESCOLA

El setembre de 1996 es va crear una nova escola a Roses, el CEIP ELS GRECS, situada al barri que duu el mateix nom i formada a partir del repartiment de l’alumnat i el professorat del CEIP Narcís Monturiol, degut a que aquesta escola un cop remodelada passava de dues línies a una, i per tant reduïa el nombre d’alumnat i de professorat.

Aquell any l’edifici, inaugurat a l’inici del curs 93/94, quan encara administrativament era el CEIP Narcís Monturiol i construït per a 1 línia, ja va començar el seu funcionament amb cursos desdoblats. L’augment de població que es preveia, i l’augment de grups-classe a totes les escoles de la localitat, va fer que aquell mateix curs 1996/97, es comencessin els tràmits per a sol·licitar l’ampliació de l’escola de 1 a 2 línies. Al llarg dels següents cursos es pressiona al Departament per part del nostre Consell Escolar, de l’AMPA, del Consell Escolar Municipal i de l’Ajuntament, i l’ abril de 1999 el Departament aprova l’ampliació de l’escola. Però no serà fins l’octubre de 2002 que es començaran les obres i durant el curs 2003/04 quan es fa efectiva aquesta ampliació que ha convertit la nostra escola en un centre de dues línies educatives.

Durant tots aquests anys l’escola ha anat adquirint la seva pròpia personalitat: s’han concretat propostes, s’han actualitzat o consensuat normatives, ha calgut adaptar-se a una nova realitat escolar amb l’arribada d’alumnes procedents d’arreu del món, s’han creat nous equips de treball de mestres, etc,... Tot això hauria estat impossible sense la col.laboració d'alumnes, pares i mares, personal no docent: conserge, cuineres, monitores de menjador, i mestres que s'han esforçat per a fer de la nostra escola un centre d'aprenentatge i convivència.