TORNA A LA PORTADA

CEIP. "ELS GRECS"

METODOLOGIA

La metodologia emprada a l'escola es basa en els següents principis:

. Individualització: adaptació al ritme evolutiu i a les capacitats de cada nen o nena. Es treballa per racons, es fan agrupaments flexibles, grups de reforç;a més, I'escola disposa d’una Aula d'Educació Especial per atendre els nens i nenes que presentin necessitats en àmbits d’aprenentatge, maduratius, d’articulació…També compta amb una Aula d’Acollida per iniciar en el domini de la llengua catalana a l'alumnat que desconegui l’idioma i el nostre sistema educatiu.

.Aprenentatges significatius i funcionals: relacionar els nous aprenentatges amb les experiències que ja té el nen o la nena i aplicar-los en situacions quotidianes.

.Activisme: aplicar més l'experimentació i el coneixement directe que l'aprenentatge i memorització d'idees abstractes.

.Globalització: realitzar interconexió entre matéries

.Aproximar el nen i la nena a la realitat que l'envolta: Coneixements i activitats relacionats amb la població, la comarca i el país.