TORNA A LA PORTADA

CEIP. "ELS GRECS "

TRETS D'IDENTITAT DEL NOSTRE CENTRE

El CEIP Els Grecs és un centre públic d'Educació Infantil i Primària, de dues línies, on s'imparteixen els tres cursos d'Educació Infantil (P3-P4-P5) i els sis cursos d'Educació Primària (de 1 r a 6è). Està situat a Roses, a la urbanització "Els Grecs".

El CEIP Els Grecs som una escola:

• Acollidora (pluralista): la nostra escola acull a tot l'alumnat sigui quina sigui la seva procedència, religió, ideologia o nivell econòmic. El respecte cap a les altres persones és un dels elements bàsics que l’escola vol inculcar al seu alumnat.
  • Aconfesional: com a escola acollidora, el CEIP Els Grecs és aconfessional, no promou cap creença religiosa. Això sí, respecta la pluralitat de religions existents en el nostre context social. La Religió és asignatura optativa en els cursos de 1 r. a 6é. de Primària. L'alumnat que opti per no fer Religió rebrà classe d' Ensenyaments Alternatius, amb uns continguts de I'àrea de Coneixement del Medi Social i Cultural.
  • Igualitària (coeducativa): l’escola no fa cap diferència de sexe, i promou la coeducació i el tractament igualitari entre els nens i les nenes.
  •  Catalalana: la base de l’aprenentatge i llengua vehicular de l’escola és la llengua Catalana. La lIengua Castellana s'introdueix a Cicle Inicial. A 3r. curs de Primaria s'inicia I'estudi de la lIengua Francesa, i a 5é curs de Primaria la lIengua Anglesa. La promoció de la llengua catalana es combina amb el respecte i valoració de totes les llengües de l'alumnat.
  •  Compromesa: l’Escola es compromet amb l’entorn i les noves tecnologies. Per això el centre afavorirà I'educació per la salut, I'educació mediambiental i I'ús de les noves tecnologies.
  • Participativa: l’Escola potencia un règim participatiu en la gestió de I'escola on pares, mares, mestres, alumnat i personal no docent hi intervinguin d'acord amb el que els permet la legislació vigent.
Trets d'identitat