TORNA A LA PORTADA

Logo escola

CEIP. "ELS GRECS "

ALTRES CARACTERÍSTIQUES DEL NOSTRE CENTRE

• Els alumnes des de P3 fins a 6è de Primària assisteixen periòdicament a les aules d’informàtica.

• L’escola participa en el projecte de Biblioteca-puntedu amb servei de préstec de llibres.

• L’escola participa en el projecte de Pla Educatiu d’Entorn, el qual ofereix nombroses activitats dins i fora de l’horari lectiu: taller d’estudis, esports, taller de famílies, etc.

• L’escola ofereix el servei de menjador, durant el curs 2.008/09 el preu del menú és de 5 € els alumnes fixes i 6 € els alumnes eventuals. Aquest servei és voluntari i de caràcter no lucratiu.

• L’Associació de Mares i Pares (AMPA.) organitza diferents activitats al llarg del curs i col·labora en la compra de diferent material per l’escola.