TORNA A LA PORTADA

Bata i Xandall

EDUCACIÓ INFANTIL

Bata de l’escola:

Bata de l'escola: l'ús de la bata de l'escola és obligatori en els cursos de parvulari. Recordeu que hi ha model d'estiu i d'hivern. La bata es ven a la botiga "Novetats Torrent", carrer Puig Rom, 87 de Roses.
Xandall de l'escola: l'escola recomana portar el xandall de l'escola, també hi ha model d'estiu i d'hivern, els dies de Psicomotricitat i els dies d'excursions.
El xandall el trobareu a la botiga "Base: Esports Monjoi", Avda. Montserrat, 11.

La bata, el xandall i altres peces de roba, com abric, gorra, bufanda, etc., aniran marcats amb el nom per evitar pèrdues. Les bates i jaquetes duran una cinta per penjar d'uns 10 cm.

EDUCACIÓ PRIMÀRIA

Xandall de l'escola:

L’escola recomana portar el xandall de l’escola els dies d'Educació Física i els dies d’excursions.

Per evitar pèrdues, és molt important marcar el xandall amb el nom del vostre fill o filla de manera clara i en un lloc ben visible.