TORNA A LA PORTADA

CEIP. "ELS GRECS "

NORMES D'ESCOLA

Normes d'Escola

L'assistència a l'escola és obligatòria.

Les faltes d’assistència es comunicaran als mestres mitjançant una visita o una trucada telefònica dels pares.

Suposa una falta molt greu la repetició de faltes d'assistència o de puntualitat injustificades. La reiteració d'aquest tipus de faltes hem de comunicar-la a Serveis Socials de l'Ajuntament, qui prendrà les mesures oportunes.

Sempre que sigui possible els alumnes no han de faltar a l'escola per motiu de les vacances familiars. Quan una alumne falti més de dues setmanes seguides, l'escola ha de comunicar-lo als Serveis Socials de l'ajuntament de Roses.

ASSISTÈNCIA

PUNTUALITAT

Es prega puntualitat a les hores d'entrada. . És molt important que els pares i mares que han de venir a buscar els seus fills i fillessiguin molt puntuals, especialment a les 17 hores.

Si els nens o nenes no són recollits puntualment se'ls entrarà de nou a classe esperant que els vinguin a recollir; si es retarden gaire es trucarà a casa.

En el cas extrem de no localitzar a la família, i passar una estona de l’hora de recollida, si és al migdia es quedarà al menjador, cobrant l’import a la família. Si és a la tarda i els pares o mares es demoren més de 20 minuts en venir a buscar el seu fill o filla, l’escola avisarà a la Policia Local, per tal de que aquesta localitzi els pares.

AGENDA

Agenda: es recorda que en els cursos de 2n a 6é es pot utilitzar l'agendadels seus fills/es per comunicar les faltes d'assistència i de puntualitat o comunicar un fet puntual al tutor/a. De la mateixa manera els mestres la utilitzaran per comunicar les sortides, les entrevistes o qualsevol altra informació d'interès.

SORTIDES I COLÒNIES

Les excursions i les colònies formen part de la programació escolar, són un reforç de l'aprenentatge i un moment de convivència i d'autonomia per al nen/a. És molt important que tots els alumnes hi assisteixin.

Per a les sortides cal dur un menjar adequat, evitant portar patates de bossa o similars i llaminadures. Per beure es duran sucs o aigües, i mai en envasos de vidre o en llaunes.

Tampoc es duran aparells de música o jocs electrònics ni telèfons mòbils.

El nostre centre organitza colònies des de P3 (una nit) fins a 6è d’Educació Primària.

REUNIÓ PARES I MARES

Es realitzaran entrevistes individuals amb els pares i mares a petició del tutor/a com a mínim una vegada al llarg del cicle.

Durant el 1 r trimestre es portaran a terme reunions de pares i mares de cada curs amb els mestres, per informar del funcionament i els continguts del curs, de les sortides i colònies. És molt important l'assistencia a aquestes reunions.