TORNA A LA PORTADA

Logo escola

CEIP. "ELS GRECS "

NORMATIVA DE P3

• Els/les alumnes de P3 faran fila per entrar com els altres cursos de parvulari dins el recinte d'espera. Només els primers dies de setembre es permetra que les mares o pares els entrin fins a la classe si el nen o nena plora. Us recordem que I'horari d'entrada és a les 9 i a les 3, i que cal ser puntuals.

• A les hores de sortida els pares o mares els entraran a recollir a la classe. Preguem que sigueu puntuals a recollir-Ios. Si els ha de recollir una altra persona aviseu sempre abans a la senyoreta.

• No es permetrà que els nens i nenes vinguin a I'escola amb bolquers, sempre i quan no hi hagi raons mèdiques. Tampoc és permés que portin xumet a I'escola.

• Els alumnes de P3 que es queden a menjador, si els pares així ho desitgen, se'ls podrà venir a buscar a les 13 hores un cop hagin acabat de dinar i retornar-los a les 15h.