Centre d'Infantil i Primària El Turó

Benvinguts al Portal Web de l'Escola "El Turó" de Bigues i Riells

El Turó som una escola pública, depenent del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya creada l'any 1989 als terrenys de Can Badell.

Com en moltes localitats de la Vall del Tenes, Bigues i Riells ha experimentat un creixement molt gran de la seva població degut als moviments migratoris dels darrers anys.

Aquest creixement s'ha vist reflectit en el creixement de l'alumnat de l'escola que actualment supera amb escreix els 525 alumnes Tenim tres línies des de 1r a 6è, i dues línies a educació infantil.

L'escola ha estat en constant ampliació des del 2001 fins a les últimes obres de cobertura de la pista poliesportiva el 2009. El 2003 s'acabà l'edifici 2, el 2007 l'edifici 3, i l'ampliació de menjador i actualització de la cuina.

Encetem un nou curs i, com sempre, ho fem amb molta il·lusió i moltes ganes de seguir oferint una educació de qualitat, innovadora, activa, pluralista i catalana.

Aquest curs, a més a més, complim 25 anys d'escola a Can Badell amb l'experiència que ens dóna el temps i la innovació constant de noves metodologies, així com la incorporació de les tecnologies més modernes.

Descarregues | Dades del Centre | On estem? | Contacte | ©2008 Departament d'Informàtica