Totes les miniunitats didāctiques | ||||
---|---|---|---|---|
Lčxic | Sons i grafies | Gramātica | Tipus de text | |
Més
pelat que una rata La comparaciķ: més... que, com... en frases fetes. Llegir (c. mitjā) |
Torrķ
s'escriu amb o Distinciķ dels sons de la o i la seva grafia. Escoltar. Llegir (c. mitjā) |
Jo
sķc el Pelut. I tu? Identificaciķ dels pronoms personals. Escoltar. Escriure (c. mitjā) |
Tastaolletes Text instructiu: receptes de cuina. Llegir (c. mitjā) |
|
Viatge
en globus La v i la b en noms propis de ciutats catalanes. Llegir. Escriure (c. mitjā) |
En
Jordi o el Jordi? L'article davant de noms comuns i propis. Escoltar. Llegir (c. mitjā) |
Una
postal Les parts d'una postal. Llegir (c. mitjā) |
||
Hem? Em? Sona igual! Distinciķ fončtica i grāfica de em i hem. Escoltar. Llegir (c. mitjā) | ||||
Del
vint al noranta-nou Escriptura de desenes. Els guionets. Escoltar. Escriure (c. mitjā - c. superior) |
||||
Centenars
i milers L'escriptura de centenes i milers. Escoltar. Escriure (c. mitjā - c. superior) |
||||
Un
so, dues lletres Reconeixement dels dígrafs. Escoltar. Llegir (c. mitjā) |
||||
La
sílˇlaba més forta Identificaciķ de la sílˇlaba tōnica. Escoltar. Llegir (c. mitjā) |
||||
Comptem
sílˇlabes Separaciķ silˇlābica. Escoltar. Llegir (c. mitjā) |
||||
Ui!
Dues vocals juntes Separaciķ silˇlābica i reconeixement de diftongs Escoltar. Escriure (c. mitjā - c. superior ) |