Totes les miniunitats didāctiques | ||||
---|---|---|---|---|
Lčxic | Sons i grafies | Gramātica | Tipus de text | |
Molt,
gaire o gens? Ús d'aquests mots segons el sentit de la frase. Llegir (c. superior) |
En
Jordi o el Jordi? L'article davant de noms comuns i propis. Escoltar. Llegir (c. mitjā) |
Una
postal Les parts d'una postal. Llegir (c. mitjā) |
||
Hem? Em? Sona igual! Distinciķ fončtica i grāfica de em i hem. Escoltar. Llegir (c. mitjā) | ||||
Del
vint al noranta-nou Escriptura de desenes. Els guionets. Escoltar. Escriure (c. mitjā - c. superior) |
T'agrada
la piscina? Els pronoms personals febles: em, et. Escoltar. Escriure (c. superior) |
|||
Centenars
i milers L'escriptura de centenes i milers. Escoltar. Escriure (c. mitjā - c. superior) |
Ens
agrada molt viatjar Els pronoms personals febles: ens, us. Escoltar. Escriure (c. superior) |
|||
Un
so, dues lletres Reconeixement dels dígrafs. Escoltar. Llegir (c. mitjā) |
||||
Ho
fem o ho fem fer? Ús de fer i donar segons el sentit de la frase. Llegir. Escriure (c. superior) |
La
sílˇlaba més forta Identificaciķ de la sílˇlaba tōnica. Escoltar. Llegir (c. mitjā) |
|||
Ui!
Dues vocals juntes Separaciķ silˇlābica i reconeixement de diftongs Escoltar. Escriure (c. mitjā - c. superior ) |