![]() |
||
·· | Presentació | ·· |
Activitats | ||
Experiments | ||
Links | ||
PEDAGÒGIC | LABORATORI | Presentació |
Potenciar
l'experimentació, la manipulació i l'observació, fent
que l'alumne sigui el protagonista del propi aprenentatge, és un objectiu
prioritari en l'àrea de ciències a l'escola.
![]() |
![]() |
Per això destinem: |
|||
Recursos materials |
Un aula de laboratori, ben condicionada pel treball amb els nostres alumnes (diversitat d'eines, materials ,instruments, col·leccions variades, ) |
||
Recursos humans i curriculars |
Reforcem el currículum del Medi Natural dels alumnes de C. Mitjà i Superior amb una hora de lliure disposició; destinem una hora setmanal per aquests alumnes i una sessió quinzenal pels del C. Inicial al treball experimental (programa de laboratori); aquesta sessió compta amb dos mestres a l'aula, l'encarregada del programa i el tutor. |
![]() |
|
· | Facilitar l'ús i l'adquisició d'una sèrie d'habilitats i procediments que els permetin enriquir la seva descoberta del món. |
· | Fomentar la curiositat dels alumnes encaminant-los a plantejar-se problemes i preguntes; decidint, tot discutint entre ells i amb els mestres, formes de resoldre'ls. |
· | Realitzar prediccions a partir de l'observació i experimentació, fent les comprovacions i les reflexions pertinents. |
· | Possibilitar l'ús d'instruments específics de mesura (longitud, capacitat, massa, temps, temperatura) i observació (lupa, estereomicroscopi, microscopi) |
· | Potenciar una actitud científica i de recerca |
![]() |
|
· | Elaboren una programació anual d'activitats. |
· | La concreten i revisen trimestralment amb les mestres tutores de cada nivell educatiu. |
· | Recullen i valoren les diverses activitats realitzades en una memòria que lliuren a final de curs. |