Col·laboracions

Visca la pasta!

La majoria dels alumnes prefereixen la pasta a l'hora de menjar

En aquest article parlem sobre el menjador d'aquesta escola. Hem anat fins al pati dels petits, hem entrevistat alguns alumnes, a les cuineres i hem tret fotos. També hem portat a terme una enquesta sobre els gustos dels alumnes a l'hora de menjar. Aquests resultats són el fruit del nostre treball:

Segons els resultats, la pasta és el menjar per excel·lència i el menjar que més odien els alumnes és la verdura, tot i que cuinen de tot i molt variat.
En general sembla agradar el conjunt dels menús. Hi ha alguns dies en els que fan menús especials, aquests dies són: Nadal, St. Jordi i fi de curs.

També hem preguntat pel comportament dels alumnes i hem averiguat que solen tenir un bon compertament general, encara que sabem que no sempre és així.

Ja fa un parell d'anys, a l'escola, van fer una ampliació del menjador. Nosaltres hem preguntat a alumnes i cuineres que quina impressió en tenen i la valoració de les obres realitzades és molt bona segons els enqüestats.

Bé, esperem que us hagi agradat el nostre reportatge.

Les cuineres preparant el dinar.

Pancake
"Chapapote" va!
Jo reciclo, tu recicles...

L'ampliaciódel menjador per dins.

Alguns nens al pati.

Marga, la cuinera del menjador.

La maquinària del menjador.

Reportatge de: Oriol, Marc, Aixa Bouiumad, Carla Bottero