DIADA DE SANT JORDI

23 d’abril de 2007

(JORNADA DE PORTES OBERTES)

Amb motiu de la celebració de la diada de Sant Jordi, al CEIP “Horta Vella” fem una jornada de portes obertes, el dilluns dia 23 d’abril, a la qual estan invitats els pares, mares i altres familiars que desitgen assistir-hi.

A continuació us detallem els actes que tindran lloc durant aquesta jornada i l’horari.

MATÍ

9:30 a 10 h.: Representació de l’obra “La primavera” pels alumnes de pŕrvuls de P-5.

10 a 10:15 h.: Representació de l’obra “La rosa de Sant Jordi” pels alumnes de P-5.

10:15 a 10:45 h.: Representació de l’obra “El noi valent” pels alumnes de 6č del centre.

9 a 13 h.: Conta-contes  per als alumnes de 2n de primŕria.

12 a13 h.: Partit de futbol-sala entre pares i mares contra les/els mestres de l’escola.

Simultŕniament, els alumnes dels altres cursos sortiran a veure les “paradetes” de llibres a la plaça Carles III.

Durant el matí es podran visitar les exposicions de:

+Cartells de Sant Jordi del 1r Concurs “Vicent Pitarch” realitzats pels alumnes de primŕria del centre.

+Dibuixos de Sant Jordi i rodolins realitzats pels alumnes d’Educació Infantil.

També romandran exposats tots els treballs literaris que participen en els Jocs Florals:

+Auques, realitzades pels alumnes de Cicle Iicial.

+Poemes, realitzats pels alumnes de Cicle Mitjŕ.

+Narracions curtes, realitzades pels alumnes de Cicle Superior.

A més a més, hi haurŕ una exposició fotogrŕfica multimčdia del curs 2005/06 a l’entrada de l’escola, que estarŕ a disposició de tothom per poder ser consultada.

TARDA

15:30 a 16:30 h.: Lliurament de premis als guanyadors de dibuixos i dels Jocs Florals i

també al guanyador del concurs de cartells.

16:30-17:30 h.: Berenar patrocinat per l’APA del centre.

Tots els alumnes del centre rebran un obsequi commemoratiu de la 3a Jornada de portes obertes de la diada de Sant Jordi 2007 al CEIP “Horta Vella”.

US ESPEREM!

: