Torna a Programació Anual

AULA D'INFORMÀTICA 

A primària a cada sessió va a l´aula d´informàtica mig grup classe per tal que cada alumne/a pugui treballar tot/a sol/a amb un ordinador i que pugui rebre una atenció més individualitzada. Així tots els/les alumnes treballaran amb l´ordinador una sessió cada dues setmanes.
Les activitats que es fan  a l´aula d´informàtica estan relacionades amb l´aprenentatge de l´ús de l´ordinador, el domini de les competències bàsiques en les TIC i la realització d´activitats relacionades amb els continguts del cicle.


Mestres que fan informàtica:


Cicle Inicial: Jordi Balcells
Cicle Mitjà i Superior: Raül Torres

 

AULA D'ACOLLIDA 

AULA D'ACOLLIDA

La mestra Aurora Ledesma atén els alumnesde primària nouvinguts al sistema educatiu català.

L'aula d'acollida permetrà una atenció emocional i curricular personalitzada i un aprenentatge intensiu de la llengua catalana. Proporcionarà a l’alumnat nouvingut una atenció adequada a les necessitats i als progressos relacionals i lingüístics, sense perdre el contacte amb la resta de grup classe al qual estigui adscrit.

 

 

 PROGRAMACIÓ PEDAGÒGICA

Cada mestre/a tutor/a i mestr/a especialista elaborarà a l'inici de curs una programació i un horari que lliurarà a la Cap d'Estudis.
Cada trimestre, abans de fer els informes dirigits als pares i mares, es reunirà a cada cicle la Comissió d'Ávaluació (formada por tots els/les mestres que intervenen amb els/les alumnes del cicle) on es parlarà dels resultats d'avaluació respecte als continguts programats i es proposaran els/les alumnes amb necessitat de suport. Els/les mestres que fan suport elaboraran un petit informe del treball realitzat amb aquests alumnes el qual lliuraran a la cap d’estudis. Els mestres d’educació especial elaboraran un informe adreçat als tutors dels alumnes que atenen. L’informe d’aquests alumnes als pares/mares es realitzarà juntament amb el/a mestre tutor/a

 

PROJECTE TREBALL LLENGUATGE ORAL

Aquest curs es continuarà el projecte de treball de la llengua oral a educació infantil i es començarà a aplicar al cicle inicial.

Objectius del projecte:


- Reflexionar sobre el model que es fa servir en aprenentatge de la llengua.
- Avaluar les competències lingüístiques dels alumnes.
- Debatre i planificar noves estratègies entorn a l'aprenentatge d'una segona llengua.
- Optimitzar l'aprenentatge del català com a llengua vehicular.
- Aplicar un programa d'activitats d'expressió oral del LIC.
- Reflexionar sobre l'aprenentatge del català en la vida quotidiana, els contes, els hàbits, els jocs, el coneixement del medi, la mímica,...
- Aplicar activitats de raonament a partir del programa de filosofia 3-12.
- Organitzar activitats internivells.

 

 

ACTIVITATS DE FORMACIÓ DEL PROFESSORAT

Per tal de poder tmillorar dues problemàtiques que els darrers cursos han estat recurrents (conflictes amb alguns membres de la comunitat gambiana i els problemes de comportament amb alguns alumnes a l'escola) es realitzarà a l'escola dos cursos de formació permanent del professorat:

-Coneixement de la comunitat gambiana.

-Els conflictes quotidians.

 

PROJECTE D'ORGANITZACIÓ DELS DOCUMENTS DELS ORDINADORS

A l'aula d'informàtica s'organitzaran els arxius i altres carpetes de cada cicle, comissió o mestre/a que estan escampats als diferents ordinadors de l'escola. Es disposarà d'un espai per cada mestre i/o cicle o especialitat a l'ordinador ARGO 1 amb carpetes organitzades per cursos escolars. Es continuarà actualitzant la intranet de l'escola que permet la consulta de documents com ara actes i altres arxius que poden ser d'utilitat al professorat.

 

 

PROJECTE D'ACTUALITZACIÓ DEL REGLAMENT DE RÈGIM INTERN

S'actualitzarà el reglament de règim intern entre d'altres coses per tal d'adequar-se a la normativa que obliga a incloure en aquest document l'explicació del protocol a seguir en casos de demandes i queixes de pares/mares a mestres, de mestres a mestres, o altre personal del centre. També s'inclourài en el reglament de règim intern el protocol a seguir en casos de sospites de maltractament en alumnes.