Torna a Programació Anual

Segona avaluaciķ

Comissiķ d'avaluaciķ: 2 de febrer

Comissiķ d'avaluaciķ: 4 de juny

Data d'entrega d'informes als pares i mares: Farā referčncia a l´adaptaciķ escolar i als hābits i que es lliurarā el 16 de febrer.

Data d'entrega d'informes als pares i mares: S’entregarā el 19 de juny on hi constaran els aspectes més rellevants dels continguts de les ārees.

PRIMĀRIA

Primera avaluaciķ

Segona avaluaciķ

Tercera avaluaciķ

Cicle Inicial: 11 de desembre
Cicle Mitjā: 12 desembre
Cicle Superior: 13 desembre

Cicle Inicial: 12 de marį
Cicle Mitjā: 13 de marį
Cicle Superior: 14 de marį

Cicle Inicial: 5de juny
Cicle Mitjā: 6 de juny
Cicle Superior: 7de juny

Data d'entrega d'informes als pares i mares: 21 de desembre.

Data d'entrega d'informes als pares i mares: 30 de marį

Data d'entrega d'informes als pares i mares: 19 de juny

Data de comentari i explicaciķ dels informes de fi de curs amb els pares i mares: 27 de juny.

Als informes de cada trimestre a més a més de les frases d'avaluació s'inclourà un encapçalament de cada assignatura amb la corresponent valoració del àrea: El seu progrés es deficient. El seu progrés és insuficient. Progressa suficientment. Progressa bé. Progressa notablement. Progressa excel·lentment.

PROVES D'AVALUACIĶ DE COMPETČNCIES BĀSIQUES

També aquest curs, com l'anterior, s'ha previst passar les proves d'avaluaciķ de les competčncies bāsiques a tot l'alumnat de 2n, 4t i 6è al tercer trimestre. Aquestes proves es fan a totes les escoles de Catalunya i estan supervisada pel Departament d'Ensenyament.