Torna a Programació Anual

Coordinadora del Cicle Superior : Catalina Figueras

Coordinador Informàtica : Raül Torres

Coordinadora Salut i Riscos Laborals : Marga Sánchez

Coordinadora lingüística, d’interculturalitat i de cohesió social : Eugènia Martínez

COMISSIONS

El professorat de l´escola participarà en diferents comissions per tal d´aconseguir un bon funcionament i aprofitament dels recursos del centre.
Cada comissió elaborarà una programació on consta la feina a realitzar, el calendari de reunions  i una proposta de funcionament a nivell d´escola.
El professorat, alumnes i altres sectors implicats col.laborarà en les propostes que fan les comissions.
Es redactarà acta o resum del temes tractats a cada reunió. A fi de curs cada comissió elaborarà una memòria on reculil les actuacions realitzades així com una avaluació i valoració del seu funcionament

.

Comissió pedagògica

Formada pels coordinadors de cicle i l´equip directiu.
El seu objectiu principal serà servir d'instrument ràpid i útil de traspàs d'informació, de presentació de propostes i de presa de decisions. Es reunirà una sessió cada dues setmanes.

Comissió d'informàtica

Formada per: Raül Torres, Jordi Balcells, Cristina Comas, Olga Costa.
El seu objectiu principal serà coordinar el funcionament dels recursos informàtics del centre i  els aprenentatges en les TIC, fer-ne propostes d´ús i realitrzar el manteniment del material informàtic.

Comissió de festes

Formada per: Cap d' Estudis, Maria Badet, Neus Ciurana, Elisabet Egea, Mª Antònia Salvà, Eduard Pallàs.
El seu objectiu principal seràla programació i preparació de les festes programades a l´escola.

Comissió LIC i de Serveis Socials

Format per: Eugènia Martínez, Sílvia Batllori, Aurora Ledesma, Luis Mata, Teresa Barrull, Jesus Alonso, Miquel Sardà (Serveis Socials Ajuntament).
El seu objectiu principal és coordinar les diferents actuacions que es facin a l’escola en referència a LIC, pla d'entorn i traspàs d'informació i actuacions  referents als alumnes amb problemes socials o familiars.

Comissió d'avaluació interna i de competències bàsiques

Formada per: Cap d' Estudis, Xavier Fabrega, Magdalena Floro, Joaquim Castells.
El seu objectiu principal serà el d'elaborat el pla d’avaluació interna i especialment concretar accions avaluatives per donar continuïtat als processos de millora. Farà l'anàlisi dels resultats de les proves de competències bàsiques i elaborarà plans d'actuació per tal de millorar els resultats en les competències bàsiques amb pitjors resultats.

Coordinació CAES

Les mestres Marga Sánchez i Sílvia Batllorri representen a l’escola a les reunions del CAES (Comissió d’Activitats Educatives Solidàries de Blanes).

Comissions internes d’Educació Infantil

Per a millorar el funcionament, dinàmica i operativitat de les tasques de caràcter intern de cicle, es distribuiran les següents tasques:

Comandes de material: Irene Berjaga, Isabel Miranda.
Circulars pels pares i mares i fotocopiar-les: Eugènia Martínez, Marta Salvador.
Informàtica: Marga Sánchez i Marca Cámara.
Sortides: Marga Calderón.
Correu: Quimeta Cortés.