Torna a Programació Anual

20 de juny

REUNIONS PARES I MARES

Educació Infantil

P3: 4 d'octubre (11:30 a 12:15)
P4: 5 d'octubre (11:30 a 12:15)
P5: 6 d'octubre (11:30 a 12:15)

Al llarg de tot el curs el curs es farà com a mínim una entrevista individual amb els pares i mares dels alumnes.

Cicle Inicial

1r i 2n : 5 d'octubre (12:30 a 13:30)

També a tot el cicle es faran entrevistes individuals amb els pares i mares al llarg del curs.

Cicle Mitjà

3r i 4t: 27 de setembre( 12:30 a 13:30)

Cicle Superior

A partir de l’octubre es faran unes reunions en grups més o menys reduïts, pels pares/mares que tenen fills que comencen el cicle.

A finals del mes de maig es realitzarà a Educació Infantil una reunió informativa sobre el procés d'adaptació dels nous alumnes preinscrits a P3, amb els pares d'aquests futurs alumnes. Al llarg del mes de juny es faran entrevistes inicials i individuals amb cadascuna de les famílies dels alumnes de 3 anys que s'incorporaran el curs 2006-2007.

Dia de comentari d’informes de fi de curs amb pares/mares: 27 de juny de 10 a 12.