Tornar a la pàgina de la setmana de l'alimentació

EL DENTISTA ENS VISITA

El dia 22 d'octubre vam tenir la visita del dentista, el Sr. Ramon Reñé i de la higienista dental, la Sra. Esther Bellmunt.

Ens van parlar de:

D'acord amb l'odontòleg una bona higiene diària ens podrà evitar les malalties de la boca:

Per comprovar si ens raspallem bé ens han fet una prova amb un revelador de placa bacteriana que tenyeix de color rosa la superfície de la dent on hi ha més placa. Llavors els alumnes es miren les dents al mirall i després es fan un raspallat en aquestes zones i ja veuen que les dents els hi queden netes.

Els alumnes de cicle mitja i superior del CEIP Joaquim Palacin agraeixen al Dr. Ramon Reñé i a la higienista Esther Bellmunt la seva explicació i els seus consells que alguns ja han posat a la pràctica amb tota la família.

Voleu veure el vídeo ?