Tornar pàgina setmana alimentació

TALLER DEL GUST

L' associació "SLOW FOOD" ofereix tallers pràctics subvencionats als centres educatius de les comarques de Lleida que ho demanin.

Els nens i nenes de P-4, P-5, 1r i 2n van escoltar les explicacions de les monitores observant els aliments que portaven.

Van parlar del significat de les paraules “ SLOW FOOD” . Comparaven la lentitud del desplaçament del caragol amb la manera de menjar.

A continuació els nens i nenes van poder esmorzar amb els mateixos productes ecològics que portaven. En el plat hi havia:

Pa amb tomata i formatge, un tros de pa amb mel, trossets de fruita variada i pelada de l’ estació de l’ any ( magrana, raïm, pera i préssec) i suc de poma “reineta” natural.

Tots van escoltar, aprendre i gaudir amb els sabors dels aliments naturals en aquest “taller del gust”.