L' Escola

  •      CARACTERÍSTIQUES DEL CENTRE:
  •   PROJECTE EDUCATIU DE CENTRE

  

1- Nivells educatius que imparteix:
       - El centre és de doble línia (dos grups per cada nivell educatiu menys EI3).
       - Educació Infantil: pàrvuls de 3, 4 i 5 anys.
       - Educació Primària.

2.- Espais del centre:

- 6 aules d'Educació Infantil.
- 12 aules d´Ed. Primària.
- 2 aules d´Ed. Especial.
- 1 Aula de Tecnologies de la Informació i de la Comunicació(TIC), ordinadors a totes les aules i tutories de cicle, canons de projecció fixos a cada cicle, a la biblioteca i a anglès, 2 pissarres digitals interactives(PDI) a Ed.Infantil i 5 a Primària i 1 a l'aula d'anglès. Internet a tota l'escola amb WIFI
- Aula de plàstica.
 - Aula d´anglès.
 - Aula de música.
 - Aula de Ciència dotada recentment amb xarxa d'ordinadors multimedia,impressora color,pantalla LCD 42",lupes binoculars i càmeres digitals amb connexió USB, 6 consoles de captació de dades amb connexió a l'ordinador,4 càmeres fotografiques digitals ,i 1KIT d'experimentació
 - Biblioteca.
 - Sala auditori i teatre.
- Despatxos de Secretaria, Equip Directiu, Sala de mestres.
- Pistes poliesportives (futbol sala i bàsquet)
- Sala de menjador.

-Zona de pati d'Ed.Infantil

-Zones de pati per primària al voltant de l'escola limitades per zones

3.- Activitats complementàries:
         Sortides pedagògiques, jornades culturals, celebració de festes populars, d´acord amb la programació anual del centre.

4.- Serveis escolars:
           

Menjador escolar.Ed. Infantil i Primària: de 12'30h-14'30hh.

Servei d'acollida matí (7:30 a 9h)

5.- Personal docent curs 2014-15:
          

Departament d´Educació:

NOM

CURS/ESPECIALITAT/CÀRREC

EQUIP DIRECTIU

 

Carme Galobardes

Directora

Mercè Tirado

Cap d’Estudis

Encarna Cebrián

Secretària

EDUCACIÓ INFANTIL

Mireya Ovalle Navarro

Tutora EI3A

Rebeca Cabezas Villa

Tutora EI4A+Coor.Riscos Laborals

Noelia Acedo

Tutora EI4B

Carmen Espejo Pineda

Tutora EI5A

Raquel Santana Fernández

Tutora EI5B

Carme Miró Sedano

Reforç Infantil 1 + Coordinadora Infanti

Carme Galobardes Andreu

Reforç Infantil 2

Susana Masa

Tècnica Educació Infantil (EI3)

 

 

CICLE INICIAL

Astrid Codana

Tutora 1r A

Maite Rodríguez Gómez

Tutora 1r B+ Coordinadora Cicle

Ana Isabel Sirerol

Tutora 2n A

Mercè Alvarez

Tutora 2n B

CICLE MITJÀ

Laura Martinez

Tutora 3r A

Daniel Solera

Tutora 3r B

Tomás Escorihuela Serrano

Tutora 4t A

Inma Pérez Fernández

Tutora 4t B + Coordinadora Cicle

CICLE SUPERIOR

Ana Mª López

Tutora 5è A

Meritxell Camarasa

Tutora 5è B

Júlia Fernández

Tutora 6è A+Coord Aula Ciències

M. Pau Benito Fresco

Tutora 6è B

ESPECIALISTES

Bea González/Montserrat Lacasta

Especialistes d’Educació Especial

Mercè Tirado i Núria Martínez

Especialistes d’Educació Física

Encarna Cebrián i Ana Isabel Sirerol

Especialistes d’Anglès

Tatiana Roman i Alicia

Especialistes de Música

Albert Benavent

Mestre de Religió

Toni Pastor

Mestre de Teatre(Municipal)

Roser

EAP (Assessorament Psicopedagògic)

PERSONAL NO DOCENT

Assumpta Noya

Administrativa

Alejandro Redondo

Conserge

Carmen Martínez

Administrativa AMPA

Aurora Vázquez

Coordinació de Menjador

I els monitors/es de serveis de menjador, acollida, activitats extraescolars i tallers d’estudi.


     

 

TRETS D´IDENTITAT:

- Aquesta escola es manifesta aconfesional i pluralista, respectant totes les creences religioses, morals i ideològiques dels/de les alumnes,sempre en el marc de la Declaració Universal dels Drets Humans

- L´escola s´identifica amb un treball educatiu per a la igualtat, fomentant els valors democràtics i propugnant la no discriminació per raó de sexe,ideologia,religió raça o condició social.

- L´escola preconitza una gestió participativa i democràtica de tots els òrgans i estaments que la componen, col.laborant amb les entitats i administracions locals i educatives.

- La nostra línia pedagògica es basa en l´equilibri i la complementaritat de diversos mètodes i dinàmiques d´aprenentatge. Es pretén un enfocament integrador, que propiciï la utilització d´uns mètodes o d´altres en funció dels diferents nivells educatius, de la diversitat creixent de l´alumnat ,amb els recursos materials i humans disponibles, però sempre afavorint una metodologia constructiva, participativa i activa.

-Procurem que l'alumnat adquireixi els valors, actituds, habilitats i competències intel·lectuals i socials bàsiques que li permetin desenvolupar-se amb autonomia,llibertat i responsabilitat en el canviant món actual.

TRACTAMENT DE LLENGÜES:


- El català és la llengua vehicular i d´aprenentatge del centre.

- La llengua castellana s´introdueix com a segona llengua al primer curs de cicle inicial (1r d´Ed. Primària).

- L´anglès és la llengua estrangera que s´imparteix al centre a partir de P-5

CARTA DE COMPROMÍS EDUCATIU FAMÍLIA-ESCOLA

 En aplicació de la Llei d’Educació de Catalunya i amb la intenció de reforçar la implicació i la responsabilització conjunta de família i escola en l’educació de l’alumnat, enguany cada família i l’escola signarem la Carta de Compromís Educatiu aprovada pel Consell Escolar del Centre. A les reunions d’inici de curs us la presentarem.

LA NOSTRA HISTORIA

 

 

PROJECTE DE DIRECCIÓ