Qui és l’AMPA i Com funciona
L’AMPA és una associació sense afany de lucre, que permet la participació de les famílies dels alumnes en les escoles.
L’associació es regeix per l’Assemblea general i la Junta Directiva.

Contacte l’AMPA a ampa-lacarpa@hotmail.com

Accedeix al la pàgina del Facebook de l'AMPA a https://es-la.facebook.com/ampa.ceiplacarpa

L’Assemblea general

És l’òrgan suprem de l’associació i està constituÏda per tots els socis, és a dir, els pares i mares (o tutors) de tots els alumnes de l’escola. Segons els estatuts de la nostra associació, l’Assemblea general es reuneixen sessió ordinària, almenys, una vegada al any.

La Junta Directiva

Ha d’estar formada, necessàriament i com a mínim, per un/a president/a, un/a tresorer/a i un/a secretari/a. Actualment, la nostra estą formada per:

Presidenta     -     Vicepresidenta     -     Tresorera     -     Secretaria     -     Vocals

El finançament de l’associació és mitjançant les quotes del socis i possibles subvencions.

Què fa l’AMPA de La Carpa
Gestió del banc de llibres
L’AMPA La Carpa és pionera a Catalunya en la socialització dels llibres de text i el material escolar que suposa un estalvi important per a les famílies.
Venda de roba esportiva i bates
Organització de les Festes
Carnestoltes, Sopar de Germanor, Festa de fi de Curs i suport a l’organització de la Festa de Acomiadament de 6é.
Servei d’Acollida matinal
Gestionada per l’AMPA en col·laboració amb L’Esplai Can Serra.
Atenció als socis a les tardes
Horari: De dilluns a dijous de 17,15 a 18,15h.
Contactes periòdics
Amb l'equip directiu de l'escola i amb responsables municipals per traslladar opinions i observacions de les famílies i per col·laborar quan calgui.
Organització d’activitats extraescolars
  • Futbol      (Lloc: l’escola)
  • Aeròbic    (Lloc: l’escola)
  • Pintura i plàstica     (Lloc: l’escola)