VISITA AL PARLAMENT DE CATALUNYA I A LA FUNDACIÓ ANTONI TÀPIES

21 de maig de 2014

El dimecres, dia 21 de maig, els alumnes de 6è hem fet una sortida a Barcelona per tal de visitar el Parlament de Catalunya i la Fundació Antoni Tàpies. Al voltant de 2/4 de 12 ens esperava el diputat d'ICV, Salvador Vilà. Ens hem assegut als escons que ocupen els diputats quan fan una sessió plenària i, després de les presentacions, hem començat a fer-li les preguntes que ens havíem preparat (i que hem improvitzat) per tal de copsar diferents aspectes relacionats amb la vida parlamentària, amb "la independéncia", amb la crisi, amb educació, amb les retallades i amb la política en general, peguntes que ens ha contestat molt amablement. Tot seguit, i després de la foto de rigor, hem continuat amb una visita guida per les diferents estances de l'edifici.

Havent dinat, ens hem traslladat a la Fundació Antoni Tàpies on hem iniciat una visita guiada tot observant, analitzant i comentant algunes de les obres més significatives de l'artiste.

Valorem molt positivament la sortida, ja que, tant a medi com a plàstica, hem estat treballant durant aquest curs el Parlament de Catalunya i les obres d'en Tàpies i avui ho hem pogut viure "en directe".