Acte de protesta:

"Adhesió a la campanya internacional per a l’alliberament de les prop de 300 alumnes nigerianes que continuen segrestades pel grup gihadista Boko Haram"

14 de maig de 2014

Com ja sabeu, prop de 300 nenes del nord-est de Nigèria continuen segrestades pel grup gihadista armat Boko Haram. Aquesta organització es manifesta en contra de l’escolarització de la dona.

Aquesta acció de segrest, vulnera directament la declaració universal dels drets humans, concretament els articles 3, 4 i 26, així com la Convenció sobre els drets del Infant, en concret els articles 28 i 35.

Per tot això les/els alumnes i les/els mestres de l’escola ens hem sumat a la proposta del Departament d’Ensenyament d’adhesió a la campanya internacional per a l’alliberament de les prop de 300 alumnes nigerianes que continuen segrestades pel grup gihadista Boko Haram.

Per aquest motiu ens vam concentrar al pati durant 5 minuts el dimecres dia 14 a les 11 del matí sota el lema: Bring back our girls (sorgit des de la pròpia Nigèria) Torneu-nos les nostres companyes.

Podeu veure el recull de fotografies de totes les escoles de Catalunya clicant AQUÍ