DIA DE LA NO-VIOLÈNCIA

I LA PAU

30 de gener de 2014

El dia 30 de gener hem celebrat a l'escola el dia mundial de la No-violència i la Pau. De fet durant tota la setmana, dins la franja de lectura diària, s'ha treballat diversos textos en relació a la temàtica de la Pau, basats en els valors de convivència, solidaritat i resolució de conflictes. S'ha treballat també la figura de Nelson Mandela i alguns textos relacionats amb la seva biografia. Tanmateix, a l'àrea de música, s'han cantat algunes cançons com ara "Avui he tingut un somni" (Inf i CI) o "Escolta-ho en el vent (CM i CS).

El dia 30 al matí tots els cicles han visionat diferents pel·lícules: "Curts Pixar" a P3, "Kirikú i les bèsties salvatges" a P4 i P5, "Kirikú i la bruixa" a CI, "La mainadera màgica" a CM i "Invictus" a CS. Aquestes pel·lícules han donat peu a portar a terme debats a les aules sobre la temàtica de la diada i per realitzar activitats internivells.

A la tarda hem fet un acte conjunt al patí que ha consistit en confegir entre tot l'alumnat de l'escola el SÍMBOL DE LA PAU, alhora que es cantaven les cançons treballades. Per acabar un parell d'alumnes de CS han llegit un conte.

VÍDEO DE L'ACTIVITAT (poc més de 2 min)