DIADA DE SANT JORDI

23 d'abril de 2014

Per la diada de Sant Jordi, des de la biblioteca del centre, es munta una parada de llibres i roses que està oberta tot el dia. Tots els alumnes del centre fan una visita, per torns, per tal de fullejar i comprar, si s'escau, els llibres que més els agrada. També els pares i mares la poden visitar i adquirir els seus llibres i roses. Els guanys es destinen a comprar llibres nous per a la biblioteca.

I JOCS FLORALS ESCOLARS DE CATALUNYA

(Alumnes de C.S.)

Aquest any alguns dels alumnes de C.S. -de manera lliure- han participat als "I JOCS FLORALS ESCOLARS DE CATALUNYA". Prèviament s'havia fet una selecció de les obres presentades pels alumnes de manera que hi havia un finalista per aula. A la tarda ens hem reunit tots al pavellò per tal de procedir a la lectura dels treballs finalistes, així com per lliurar un diploma a tots els participants i als finalistes. Tal i com diuen les bases del concurs, cada centre procedirà a seleccionar un guanyador definitiu, que serà el que el centre presentarà al concurs. Finalment el treball seleccionat ha estat "El misteri de Turandot" elaborat per la Joana Torreguitart (5è-A)

Felicitats a tots els participants i, especialment, als finalistes!!