VISITA AL CENTRE D'OBSERVACIÓ DE L'UNIVERS (Àger)

20 de maig de 2016

El divendres 20 de maig vam anar a Àger, al Centre d’Observació de l’Univers, on vam participar en unes activitats educatives que complementen el tema que estem treballant a l’escola “La Terra a l’espai”. Gràcies als equipaments d’observació solar vam poder veure quina mena de “taques” té el sol i el seu motiu, les seves protuberàncies, etc. També vam anar a l’Ull del Montsec, és a dir, a la cúpula, planetari digital que ens va recrear el cel, i on ens van projectar una mini pel·lícula explicant els moviments de translació i rotació. A més, tot l’alumnat va tenir l’experiència d’enlairar un coet propulsat per aigua i aire. Una sortida interessant i engrescadora, on el temps ens va acompanyar.