LA BATUCADA: "De l'esclavatge a la festa" (Auditori de Lleida)

3 de febrer de 2016

El dia 3 de febrer, al matí, els alumnes de 6è hem anat a l'Auditori de Lleida per assístir a l'espectacle "La batucada: de l'esclavatge a la festa", a càrrec de la companyia Art&Shock. Aquest espectacle ens ha fet viatjar fins al Brasil on, des de l'època dels esclaus fins l'actualitat, s'han barrejat ritmes africans, estils indígenes i tradicions europees. El resultat és un panorama musical únic al món.

A través dels diferents ritmes hem pogut veure i escoltar com vivien els esclaus, la convivència amb els colons, com va sorgir la famosa samba batucada, l'evolució dels instruments fins l'actualitat, les celebracions, la religió, les danses...

Ha estat una activitat interessant, amena i divertida que ha servit per a conèixer la història d'aquests estils de música que tantes vegades hem ballat o hem vist ballar.