COMIAT ALUMNES 6è

20 de juny de 2016

El passat divendres 17 de juny per la tarda vam celebrar l’acte de comiat dels alumnes de 6è, que després de nou anys a l’escola començaran el setembre vinent una altra etapa de la seva vida: l’ESO.

Els nois i noies de 6è, acompanyats pel claustre de professors i els seus familiars, van inaugurar l'acte amb una entrada al recinte amb molt de ritme, seguida d'un emotiu repartiment de records (que ells mateixos havien elaborat) als pares i mares i professorat. Tot seguit es va donar pas al parlament de la directora i dels tutors. Els protagonistes també van participar amb emotives paraules d'agraïment i de record del seu pas per l'escola. A continuació es va visualitzar un vídeo de record, "PETJADES", que s'havia enregistrat setmanes enrera. Finalment se'ls va lliurar el record de l'escola (un lapbook amb el DVD de petjades inclòs i moltes altres sorpreses) i vam cantar tots plegats la cançó "els teus somnis". Un cop acabat l’acte, vam sortir al pati a fer un refrigeri.

Ja només ens queda desitjar-vos que us vagi tot molt bé en el futur, que sigueu molt feliços i que guardeu en el vostre record aquests anys que hem passat plegats. QUE TINGUEU MOLTA SORT !!!

REPORTATGE FOTOGRÀFIC