TARDA SOLIDÀRIA

(Recital literari i venda de coca per la Marató)

Alumnes de CS

11 de desembre de 2015

Aquest divendres 11 de desembre els alumnes de cicle superior han realitzat unes activitats per col·laborar amb el programa solidari de la Marató de TV3, que aquest any està dedicat, com tots sabeu, a recaptar fons per investigar sobre malalties com la diabetis i l’obesitat.

Primerament han ofert un petit recital literari obert als pares, on aquests han pogut escoltar en diferents espais de l’escola, poemes com Bombolles de Joana Raspall, La humanitat d’en Joan Brosa, Ensalada de frutas de Silvia Alvàrez, contes per telèfon del Giani Rodari, i alguns poemes en anglès com Snow, entre molts d’altres.

I després, els alumnes de 6è han repartit coca i xocolata a totes les famílies que han volgut col·laborar en aquest projecte solidari de la Marató de TV3.

La quantitat recaptada va ser de 775 €. Us volem donar ja LES GRÀCIES per la vostra col·laboració i participació en aquesta TARDA SOLIDÀRIA de l’ESCOLA LA CREU.