VISITA AL PARLAMENT DE CATALUNYA I A LA FUNDACIÓ ANTONI TÀPIES

12 de maig de 2016

El dijous, dia 12 de maig, els alumnes de 6è hem fet una sortida a Barcelona per tal de visitar el Parlament de Catalunya i la Fundació Antoni Tàpies. Al voltant de 2/4 de 12 ens esperaven dues guies (hem fet dos grups) que ens acompanyarien per fer una visita guiada pel Parlament. Ens hem assegut a les cadires destinades als mitjans de comunicació i personalitats, al final de l'hemicicle, darrera dels escons que ocupen els diputats quan fan una sessió plenària. Després de les presentacions la guia ens ha explicat diferents aspectes relacionats amb la vida parlamentària i amb els seu funcionament. Tot seguit hem continuat la visita guida per les diferents estances de l'edifici.

Havent dinat, ens hem traslladat a la Fundació Antoni Tàpies on hem iniciat una visita guiada tot observant, analitzant i comentant algunes de les obres més significatives de l'artiste.

Valorem molt positivament la sortida, ja que, tant a socials com a plàstica, hem estat treballant durant aquest curs el Parlament de Catalunya i les obres d'en Tàpies i avui ho hem pogut viure "en directe".