INAUGURACIÓ CRUYFF COURT

Sergio Busquets, la Fundació Cruyff, l’Obra Social ”la Caixa” i la Fundació FC Barcelona inauguren un Cruyff Court a Badia del Vallès per a infants i joves en risc d’exclusió social.

Sergio Busquets, jugador del FC Barcelona; Susila Cruyff, en representació de la Fundació Cruyff; Jaume Giró, director general de la Fundació Bancària ”la Caixa”; Jordi Cardoner, vicepresident primer del FC Barcelona; i  Eva Menor, alcaldessa de Badia del Vallès, van inaugurar el divendres, 27 de maig, a les 12:00 hores, el Cruyff Court Sergio Busquets a la localitat natal del jugador, Badia del Vallès (carrer la Manxa s/n).

En aquest acte han participat els alumnes de 4t, 5è i 6è  de totes les escoles de la localitat.

Aquí veiem els alumnes de l'Escola La Jota que van participar a l'acte.

Aquest és el primer camp de futbol que es posa en marxa en el marc del projecte sorgit de l’acord entre la Fundació Cruyff, l’Obra Social ”la Caixa” i la Fundació FC Barcelona, que consisteix en la construcció, manteniment i dinamització d’un total de 15 Cruyff Courts arreu de Catalunya, prioritzant zones desfavorides.

Els Cruyff Courts són petits camps de futbol d’ús lliure per a fomentar l’esport entre infants i joves, i, a través de l’esport, inculcar valors com la responsabilitat, la superació personal,  la integració, el joc en equip i l’educació en hàbits saludables per evitar el sedentarisme i prevenir l’obesitat infantil.