Aquest any des de l’escola participem en el projecte GEP (Grup d’Experimentació per al Plurilingüisme) per tal de millorar la competència en llengua anglesa dels nostres alumnes.

El projecte consisteix a introduir l’anglès en altres àrees per tal d’incrementar l’exposició dels alumnes a la llengua. Aquest any a la Vinyala el durem a terme a les classes de segon (Plàstica) i de cinquè (Teatre). També introduirem continguts en aquesta llengua a l’àrea de música i els projectes d’aula. Les mestres implicades reben formació del Departament d’Ensenyament i elaboren materials específics per al treball a l’aula.

A més a més des de l’escola, conscients de la importància del coneixement de l’anglès per el futur acadèmic i professional dels nens, hem començat la introducció de la llengua a P5 i treballem en grups reduïts a tercer.

El projecte té una durada de dos cursos amb la previsió que tingui una continuïtat en el Projecte Educatiu del centre.

Activitats GEP curs 15-16:

OBRES DE TEATRE EN ANGLÈS

* Aladdin 3r A
* The Emperor's new clothes 3r A
* Aladdin 3r B
* The Emperor's new clothes 3r B
* Shrek 5è A
* The Jungle Book 5è A
* Shrek 5è B
* The Jungle Book 5è B

ANCIENT OLYMPIC GAMES PROJECT

ARTPROJECT