Informàtica de 4t. Curs 2013-2014


TASQUES A REALITZAR

0

         

1

Taurons
Teclejar les paraules que porten escrites els taurons. Arribar a 20 paraules completades. Capturar la pantalla amb la puntuació que s'ha arribat amb la tecla ImpPant. Obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 1


2

Pirates del Caribe
Aconseguir trobar els 6 tresors dels pirates sense que us enfonsin el vaixell.
Capturar la pantalla amb la tecla ImpPant. Obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 2


3

La paraula amagada
Trobar 6 paraules amagades de noms d'animals.
Obrir el programa Paint i escriure els noms dels 6 animals trobats. Desar la imatge en JPG a la carpeta de treball amb el nom 3


4

Pràctiques amb el teclat: Accents, dièresi i apòstrof
Fer l'exercici 9. Escriure bé els 10 textos de l'exercici. Quan estigui acabat capturar la pantalla amb el missatge que diu que el teu percentatge d'encerts és de 100% i que has fet 10/10. Obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 4


5

Trobar els 7 errors
Trobar els 7 errors entre els dos dibuixos.
Quan estigui acabat capturar la pantalla, obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 5


6

Jocs de taules de multiplicar
Fer el nivell 3-12 i continuar fins el cinquè nivell (passejant per la platja). Quan estigui acabat capturar la pantalla del resultat, obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 6


7

Pràctiques amb el teclat: Accents, dièresi i apòstrof
Fer l'exercici 10. Escriure bé els 10 textos de l'exercici. Quan estigui acabat capturar la pantalla amb el missatge que diu que el teu percentatge d'encerts és de 100% i que has fet 10/10. Obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 7


8

Girar
Fer girar les figures fins que siguin a la possició indicada. Arribar als 20 punts. Capturar la pantalla del resultat, obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 8


9

Trencaclosques en moviment
Quan es tingui fet el trencaclosques capturar la imatge amb la tecla ImpPant. Obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 9


10

Pràctiques amb el teclat: Accents, dièresi i apòstrof
Fer l'exercici 11. Escriure bé els 10 textos de l'exercici. Quan estigui acabat capturar la pantalla amb el missatge que diu que el teu percentatge d'encerts és de 100% i que has fet 10/10. Obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 10


11

Matemàtiques simpàtiques
Fer l'activitat Haciendo números. Si no la saps fer prova primer ¡Menos fácil!. S'han de fer bé un mínim de 10 números. Capturar la pantalla del resultat, obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 11


12

PHIXR, un editor d'imatges
Carregar amb PHIXR la fotografia de l'escola amb neu que trobareu a la carpeta d'informàtica del teu curs. Provar d'aplicar diferents efectes a la foto. Capturar la pantalla, obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 12


13

Pràctiques amb el teclat: Accents, dièresi i apòstrof
Fer l'exercici 12. Escriure bé els 10 textos de l'exercici. Quan estigui acabat capturar la pantalla amb el missatge que diu que el teu percentatge d'encerts és de 100% i que has fet 10/10. Obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 13


14

Atrapar en "Malasombra"
Fer el nivell 1. En Pi ha d'atrapar en Malasombra. Quan l'hagi atrapat capturar la pantalla, obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 14


15

Enfonsar el submarí
Enfonsar un mínim de 12 submarins. Quan estigui fet capturar la pantalla, obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 15


16

Pràctiques amb el teclat: Signes de puntuació i símbols 1
Fer l'exercici 13. Escriure bé els 10 textos de l'exercici. Quan estigui acabat capturar la pantalla amb el missatge que diu que el teu percentatge d'encerts és de 100% i que has fet 10/10. Obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 16


17

Quants centímetres fa?
Fer bé les 10 mesures. Quan estigui fet capturar la pantalla, obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 17


18

Scrap Coloring
Tria i acoloreix un dels dibuixos d'aquest web. Quan estigui fet capturar la pantalla, obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 18


19

Pràctiques amb el teclat: Signes de puntuació i símbols 2
Fer l'exercici 14. Escriure bé els 10 textos de l'exercici. Quan estigui acabat capturar la pantalla amb el missatge que diu que el teu percentatge d'encerts és de 100% i que has fet 10/10. Obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 19


20

Bubble Trouble
Intenta superar diferents nivells de Bubble Trouble.
Funciona amb el teclat: barra d'espai i fletxes del teclat.
Quan estigui fet capturar la pantalla, obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 20


21

Quants centímetres fa?
Fer el nivell 3 (Level 3). Fer bé les 10 mesures. Quan estigui fet capturar la pantalla, obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 21


22

Pràctiques amb el teclat: Signes de puntuació i símbols 3
Fer l'exercici 15. Escriure bé els 10 textos de l'exercici. Quan estigui acabat capturar la pantalla amb el missatge que diu que el teu percentatge d'encerts és de 100% i que has fet 10/10. Obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 22


23

Descifrar el mensaje
Llegar a 4 aciertos.
Quan estigui fet capturar la pantalla, obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 23


24

Atrapar en "Malasombra"
Fer el nivell 2 . En Pi ha d'atrapar en Malasombra. Quan l'hagi atrapat capturar la pantalla, obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 24


25

Pràctiques amb el teclat: Signes de puntuació i símbols 4
Fer l'exercici 16. Escriure bé els 10 textos de l'exercici. Quan estigui acabat capturar la pantalla amb el missatge que diu que el teu percentatge d'encerts és de 100% i que has fet 10/10. Obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 25


26

El cuc
Fer anar el cuc fins el punt indicat. Començar amb la velocitat 1 a poc a poc i anar pujant de velocitat. Arribar almenys al nivell 3.
Quan estigui fet capturar la pantalla, obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 26