Informàtica de 5è. Curs 2013-2014


TASQUES A REALITZAR

0

   
         

1

Lectura eficaç
Fer l'activitat Llegeix
Llegir amb molta atenció i després escriure-ho. Arribar a un mínim de 10 encerts. Capturar la pantalla amb la puntuació que s'ha arribat amb la tecla ImpPant. Obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 1


2

Crear un personatge en 3D
Quan estigui acabat capturar la pantalla amb la tecla ImpPant. Obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 2


3

Joc del camaleó
Anar a Problemaa geométricos i després triar l'activitat Caminos sobre la cuadrícula.

Arribar a un mínim de 30 punts. Capturar la pantalla del resultat amb la tecla ImpPant. Obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 3


4

Fer una fila del mateix color
Fer 4 en línia del mateix color.
Capturar la pantalla del resultat amb la tecla ImpPant. Obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 4


5

Traffic Jam
Treure el cotxe vermell de l'aparcament amb moviments dels altres cotxes per a poder sortir. Arribar com a mínim al nivell 5.
Capturar la pantalla del resultat amb la tecla ImpPant. Obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 5


6

Escriure amb l'ordinador 1
Llegeix i escriu el que et demanen.
Capturar la pantalla del resultat amb la tecla ImpPant. Obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 6


7

Fer una divisió per una xifra
Escriure quatre xifres diferents. Dividir per 6
Capturar la pantalla del resultat amb la tecla ImpPant. Obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 7


8

Joc habilitat
Múevete con las teclas de flechas izda./dcha. y salta pulsando la barra espaciadora.
Trata de coleccionar las bombas rojas y las monedas amarillas que te proporcionarán puntos. Para saltar más alto recoge las cápsulas B. Evita el contacto con hombres de nieve, caracoles y bombas negras.
Capturar la pantalla amb la tecla ImpPant. Obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 8


9

Escriure amb l'ordinador 2
Llegeix i escriu el que et demanen.
Capturar la pantalla del resultat amb la tecla ImpPant. Obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 9


10

Atrapar en "Malasombra"
Fer el nivell 3. En Pi ha d'atrapar en Malasombra.
Quan estigui acabat capturar la pantalla amb la tecla ImpPant. Obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 10


11

Geometria
Començar per Observa cómo se pone la etiqueta i arribar al final de l'activitat.
Quan estigui acabat capturar la pantalla amb la tecla ImpPant. Obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 11


12

Escriure amb l'ordinador 3
Llegeix i escriu el que et demanen.
Capturar la pantalla del resultat amb la tecla ImpPant. Obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 12


13

Dividir per dues xifres
Fer la divisió. Capturar la pantalla del resultat amb la tecla ImpPant. Obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 13


14

Escriure amb l'ordinador 4
Llegeix i escriu el que et demanen.
Capturar la pantalla del resultat amb la tecla ImpPant. Obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 14