Zona jove de la llera del Ter

1r premi concurs de microrelats Em faig gran 2015

EL CANARI PRESONER

Tinc ganes de marxar de l'escola i descobrir un nou món, em faig gran i ho noto.
Fa molt de temps hi havia un canari, un canari preciós però estava trist, molt trist, perquè vivia en una gàbia molt maca i acollidora però era molt petita. Era un lloc molt reduït on el tractaven molt bé però el que ell necessitava era ser lliure i volar lluny. Per poder complir el seu somni havia de superar nou proves molt divertides però necessitava molt esforç per complir-les. Així va ser, va anar superant les proves fins que va arribar a l'última on va necessitar molta concentració per superar-la.
Diuen, que finalment el canari va ser lliure i va volar fins el país on volia anar, un país anomenat Institut, allà s'ho va passar molt bé, va aprendre coneixements nous, a fer noves amistats aprendre a conviure amb gent nova... En va gaudir amb tot el seu cor, el seu món havia crescut amb noves experiències.

Pseudònim: Claudesol
Nom i cognoms: Júlia Noya Castro