Avui a l'escola té la paraula ...

Cada dia un nen o una nena de l'escola té la paraula, això vol dir que des de les 9 del matí fins a les 9 del vespre pot escriure sobre el tema que vulguis en un bloc creat per a aquesta activitat.

Què pots fer el dia que tinguis la paraula?

Al llarg del dia pots demanar moments per fer ús de l'ordinador de la classe.
Pots incloure vídeos i fotografies.
Si t'atreveixes pots enregistrar el teu propi vídeo o les teves pròpies fotos.
Per fer-ho pots demanar la màquina de fotos de la classe.
Si ho necessites també pots demanar que a l'aula d'informàtica t'ajudin a l'hora del pati o a les hores que no tinguis classe.
També ho pots fer a casa teva.

Pensa que demà molta gent mirarà i llegirà l'entrada que has fet al bloc i que si bé pots escriure sobre el tema que vulguis has de mirar que el que escrius sigui entenedor i de ser respectuós amb el que dius d'altres persones.
Aprofita per explicar com ets i les coses que t'agraden per tal que els altres et puguem conèixer més bé.

Com fer-ho?

Per poder escriure al bloc has d'anar a Log In.

Seleccionar l'Username Avui jo tinc la paraula i escriure el Password que et facilitarem:

Si vas a New Post ja pots començar a escriure!

No oblidis fer clic a Publish o Save Draft per guardar el que has escrit.