Escola Les Moreres. Flaçà (El Gironès)

Novetats curs 2015-2016

Al llarg del curs tots els nens i totes les nenes de l'escola de 1r a 6è tindreu d'un a tres minuts per parlar del tema que vulgueu davant d'un micròfon.
Primer us haureu de presentar. Després podreu parlar d'un tema que us interessi, de les coses que us agraden, d'una cosa que hàgiu fet o us hagi passat, explicar un conte o una història, ...
En un paper podeu escriure un guió del que explicareu. Però no es tracta de llegir el que heu escrit.
Prepareu i assajeu a casa el que direu. Després el vostre enregistrament es podrà escoltar aquí, al web de l'escola.

IX CIRCUIT CROS ESCOLAR LLERA DEL TER
FLAÇÀ 10 abril'16

El passat 10 d'abril vàrem celebrar el IX Cros de la Llera del Ter a Flaçà. Vàrem fer un total de 12 curses en un circuit situat al costat del camp de futbol amb un total de 160 inscrits, 68 eren de la nostra escola . També vàrem comptar amb un nombre important de participants de l'escola de Bordils i de Les Falgueres i L'Aulet de Celrà.
Una vegada més ens alegrem per la participació dels nostres alumnes en aquestes activitats esportives, sanes i saludables.
Ens retrobarem el proper 8 de maig a Bordils i el 5 de juny a Celrà.

Agraïm la disponibilitat de l'Ajuntament i de l'AMPA de l'escola a l'hora d'organitzar l'activitat i la col·laboració desinteressada de Girona Fruits i de Queviures Vilert.

Edu 365

Symbaloo 1

Symbaloo 2

Fer conte animat

petita xarxa

DIADA VERDA

El dia 8 d'abril vam celebrar la Diada Verda a l'escola.
Anava sobra les tres R: reduir, reutilitzar i reciclar. Va venir una noia a fer-nos un taller sobre com reduir les deixalles quan anem a comprar.
Cada curs va elaborar una manualitat amb material de rebuig que vam portar de casa i que podíem reutilitzar. A més a més, van venir uns nois a ensenyar-nos a reciclar tot jugant i saltant en un inflable.
Vam passar-ho molt bé, sobretot amb l'inflable i les manualitats van quedar la mar d'originals.

Symbaloo:

Farreres