Escola Les Moreres. Flaçà (El Gironès)

Novetats curs 2013-2014

BLOCS I
WEBS
DE L'ESCOLA

Pàgina pública d'edmodo. Llegir els missatges marcats com a públics sense estar registrat

Fer clic aquí sobre per accedir a Edmodo

Vols explicar-nos el que fas a les vacances d'estiu?

A l' EDMODO de l'escola ho pots fer!

Edmodo és una xarxa social educativa tancada a la que únicament poden accedir els usuaris que coneixen el codi d'accés per formar-hi part.

A l'escola a partir de la classe de segon donarem un codi d'accés per tal de poder registrar-se.

Aquest codi únicament serà vàlid fins el dia 29 de juny. Si algú vol registrar-se més tard o és d'una classe d'infantil o de 1r pot demanar de registrar-se enviant un correu a classede3r@gmail.com

Carpeta d'aprenentatge per a l'alumnat de 6è d'educació primària.
Estiu 2014

LA CARPETA D'APRENENTATGE són uns deures d'estiu adreçats a l'alumnat que aquest curs 2013-2014 ha fet 6è de primària.
Aquests treballs d'estiu són obligatoris per l'alumnat de 6è que no ha superat satisfactòriament alguna de les àrees de l'àmbit de llengües i de matemàtiques.
Les activitats també es recomanen per a la resta de l'alumnat de sisè.
Es passarà a l'institut una llista dels alumnes que no han superat el cicle superior i que han de fer obligatòriament aquests deures.
Aquests alumnes hauran de lliurar els deures al tutor/a de 1r curs d'ESO. Es tindran en compte a la avaluació del primer trimestre. La no presentació d'aquestes activitats de reforç implicarà una baixada de les notes del primer trimestre.

Tota la carpeta d'aprenentatge

Activitats de llengua catalana, llengua castellana i anglès per fer amb l'ordinador

Activitats de matemàtiques per fer amb l'ordinador

Més informació

Aquesta setmana a l’hora d’informàtica hem buscat a youtube vídeos on s’ensenyi a fer un dibuix. Cadascú ha mirat les instruccions del vídeo que ha triat, ha fet el dibuix
i després l’ha escanejat.

A partir del dia 2 de desembre cada dia s'obrirà un ordinador on podreu
veure el vídeo del projecte de l'aula d'informàtica que ha fet cada classe.