situació
  organització     activitats

- Servei d'acollida matinal. L'horari del servei és de dilluns a divendres de 7'30 a 9h.

- Activitats extraescolars. Activitats que complementen l'horari escolar oferint una activitat lúdica i educativa.
Es realitzen de dilluns a dijous de 17 a 18h. Les activitats que es realitzen actualment són: karate, dansa. pintura i piscina.
Per més informació us podeu adreçar a l'empresa organitzadora:
"Aprèn Jugant", tel.934665498.

- Venda de llibres, amb importants descomptes.

- Venda de xandalls de l'escola.

- Subvenció de matiners. Tramitació de la subvenció que la Generalitat atorga a les famílies que utilitzen el servei d'acollida matinal.

- Participació en el comiat dels alumnes de 6è. Aportació econòmica per al viatge de fi de curs per tal de rebaixar els gastos de les famílies i també aportació per a les orles i altres elements de la festa del comiat.

- Foment de la participació. Participa en el Consell Escolar, màxim òrgan de govern del centre, i manté una relació i comunicació fluïda amb la direcció del centre.

història
  calendari