MONOGRÀFICS

LA FAUNA DEL GARRAF web dissenyada per la Carme Rodríguez, mestra de l'escola Margalló. Orientada als nens i nenes de Primària.

O CAMIÑO DE SANTIAGO web dissenyada per en Paco Morales. mestre de l'escola Margalló. Orientada a tots aquells interesats en gaudir del tram que va des d' O Cebreiro fins la Catedral de Santiago de Compostela.

HERÀLDICA I GENEALOGIA Taller de introducció a l'estudi de l'Edat Mitjana. Dirigit als alumnes de Cicle Superior.

L'EDAT MITJANA Power Point realitzat per en Paco Morales per facilitar l'estudi i comprensió dels trets fonamentals de l'Edat Mitjana.

HISTÒRIA DE CASTELLDEFELS Power Point realitzat a partir del taller d'informàtica de Cicle Superior el curs 2004/05. Per conèixer alguns aspectes de la història del nostre poble.

MARÍN Petita web dissenyada per en Paco Morales per donar a conèixer el seu poble de procedència, a la província de Pontevedra.

SÍMBOLS DE CATALUNYA Projecte de treball pels alumnes de cinquè de Primària

VOLCANS i TERRATRÈMOLS Projecte de treball pels alumnes de sisè de Primària