CEIP MAS CLARÀ

La Castanyada

A les aules els tutors/es hauran explicat quins són els orígens d'aquesta festa.

Mentres les castanyes es van torrant els nens i nenes d'educació infantil i cicle inicial van ballant danses relacionades amb els símbols d'aquests dies.

Després ens menjarem les castanyes tots plegats.

A l'escola, cada curs celebrem la festa de la castanyada. Els nens i nenes porten castanyes i l'AMPA en compra unes miques més i la vigilia de Tots Sants a la tarda les torrem a l'ajuda dels pares i del conserge de l'escola. Quan estan torrades alguns pares i mares i els alumnes de 6è pelen les castanyes dels nens i nenes de P3.

Programa danses

Els alumnes més grans, a més a més, dins les activitats de llengua estrangera (anglès) com que han parlat de Halloween, costum arrelada en els països de parla anglosaxona, han fet unes manualitats buidant carbasses i posant-hi llum. Els petits passaran a veure aquesta exposició.