CEIP MAS CLARÀ

Sant Jordi

Decoració de l'escola

vvEd. Infantil kffC. Mitjà sss C. Mitjà ffff C. Superior ssMenjador vVisita pares Visita nens

Exposició de treballs

Les llengües, un gran tresor

Aquest curs hem allargat la Setmana cultural.Cada any la fem coincidir amb la setmana de Sant Jordi però veient que amb totes les activitats que havíem programat ens quedava molt atapeïda hem decidit esponjar les actuacions i després de les xerrades dels escriptors, del cinema i dels premis d'escriptura i de l'exposició de treballs escrits i manualitats farem uns tallers setmanals.

El títol "Les llengües,un gran tresor". Les activitats estan relacionades amb el món de les llengües i aprofitarem que tenim alumnes de disset nacionalitats diferents per incidir i donar a conèixer aquesta riquesa.

Es faran: -tallers d'escriptura en diferents alfabets. -una exposició de llibres escrits en diferents llengües i alfabets. -receptes dels països d'orígen dels nostres alumnes. -jocs dels països dels alumnes. -aprendrem a dir paraules bàsiques que es fan servir col.loquialment en diferents llengües: hola, gràcies, com et dius?, si us plau... -tallers d'explicació de contes en anglès adreçats als nens i nenes i explicats per alumnes de l'IES, mestres de l'IES i pares i mares de l'escola. -s'ambientaran les parets de l'escola amb poemes d'autors catalans i dibuixos sobre aquests poemes -...

A més a més la comissió de biblioteca ha organitzat un concurs de poesia i rodolins en el que hi han participat molts alumnes.

fffff ffffffffffffffffffffffffffffff fffffffffffffffffffffffffffff

Nois/es 4t ESO Apadrinem un conte - IESI La Bisbal

Activitats:

Premis biblioteca

fffff

v C. Inicial ffgggEd. Infantil

Visita pardes al passeig

Premis escola

Ballem sardanes

fffffffffffffff

La llegenda de Sant Jordi (5è B)

ffffffffff