Els racons que actualment es duen a terme a Educació infantil són:

Experimentació

En aquest racó els nens i nenes s'habituen a treballar experimentalment: observant, descrivint, anticipant, comprovant,...

Investiguen i experimenten interactuant amb els elements de l'entorn, observant i recollint els canvis ques es produeixen i adonant-se del propi progrés.

Construccions

En aquest racó es pren consciència de la noció de volum mitjançant la manipulació de diversos materials i es fomenta la iniciativa i progressiva autonomia dels alumnes en la realització de les activitats.

Artista

En aquest racó s'experimenta amb diferents materials i tècniques plàstiques que els alumnes utilitzen plasmant les pròpies vivències.

Jocs compartits

Es un dels racons d'Educació Infantil on es treballen, a partir de la representació dels jocs, diferents aspectes matemàtics i lògics, a la vegada que els nens i nenes s'inicien en el joc reglat.

Joc simbòlic

Reproduint escenes quotidianes, reals o de ficció, els alumnes interactuen amb els companys, adquirint hàbits d'autonomia personal i desenvolupant la imitació, imaginació i simulació.

Body Games

És el racó que es fa en llengua anglesa. Mitjançant jocs corporals s'intenta potenciar l'expressió oral i corporal, afavorint les diferents formes d'expressió i comuncació.