NADAL 05
Enguany per les festes de Nadal, vam decidir guarnir totes les finestres amb fulles de grèvol molt adients a l'estació hivernal. Els alumnes de cada classe, malgrat el poc espai de que disposaven, degut a les obres que es van iniciar, van participar activament en la decoració del porxo amb els seus poemes, els murals i les felicitacions que cadascú va confeccionar per felicitar els Nadals.

El dilluns 19 de desembre va tenir lloc al pati de l'Escola el ja tradicional Concert de Nadal, en el que, per primera vegada, van participar conjuntament el Ceip Montseny i l'Institut Pere Bosch i Gimpera. Aquest acte va tenir molt d'èxit.

L'últim dia, els petitons van "fer cagar el Tió" que havien fet engreixar durant tota la setmana i els nens de primària van fer l'amic invisible. A les 10 hores, els alumnes de 6è van recollir totes les postals, que dies abans havien fet i les van dipositar en una urna que estava situada al porxo. Després, per classes, cada nen/a va agafar una felicitació..

A mig matí, van venir a visitar-nos, en nom del pare Nöel, les mares de l'AMPA que ens van portar un suculent esmorzar atapeït de pastes. A última hora i com a cloenda del trimestre, ens vam reunir tots, alumnes, professors i personal del Centre per cantar tots plegats al pati la cançó " l'hora dels adéus".

Aquí podeu observar una petita mostra de l'exposició que vàrem fer al porxo.
Fotografies del Concert de Nadal

BON NADAL