SANT JORDI
Prosa castellana 1r premi
Poesia castellana 1r premi
Il·lustració 1r premi

Com cada any, tots els nens i nenes de l'escola, participen, de diferents maneres i segons les seves possibilitats, en el concurs dels Jocs Florals.

Els alumnes de tercer a sisè, ho fan amb textos literaris, en les modalitats de poesia i prosa tant catalana com castellana, mentre que els més petits, els de primer i segon sols participen en prosa i poesia catalana. Els temes acostumen a ser lliures i cada alumne posa de la seva part tota la creativitat que la seva imaginació li suggereix.
A cada classe es premien dos treballs en cada una de les modalitats i, a més a més, es dona un premi especial a la millor il·lustració.

Cada tutor fa una preselecció i després en la reunió de cicles, es trien els premiats en cada categoria.

El lliurament dels premis va tenir lloc a la biblioteca de l'Escola, el 23 d'abril, Diada de Sant Jordi.
Els premis consistien en una un llibre i un diploma.

Els finalistes participaran també, com a representants de la nostra escola, en el Certamen Literari que organitza el districte de Gràcia juntament amb els premiats d'altres escoles, públiques i privades, del nostre barri.

Els més menuts de la casa també posen el seu granet de sorra. Participen fent un conte que presenten en forma de llibre gegant. Tanmateix fan roses, algun punt de llibre i fins i tot s'atreveixen amb alguna petita obra de teatre.

Amb tots els treballs s'ha organitzat una gran exposició a la Biblioteca de l'escola.

Lectura i lliurament de premis
Exposició i venda de llibres, roses,......
Transplantament de les diferents plantes a les jardineres de l'Escola