TRETS D'IDENTITAT
  • El Ceip Montseny és un centre públic d'Educació Infantil i Primària d'una sola línia depenent del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya. Consta de tres unitats d'Educació Infantil, sis unitats d'Educació Primària, una unitat d'Educació Especial i una aula d'Acollida. Està situat al vessant nord del Parc Güell, en un indret tranquil i envoltat de natura.
  • Ens caracteritzem per oferir una atenció personalitzada des de Parvulari per tal d'afavorir l'autonomia, la creativitat i el màxim desenvolupament de les capacitats intel·lectuals i les habilitats socials.
  • Ens definim com escola oberta, catalana, plural, coeducadora, aconfesional i integradora.
  • Tenim com a objectiu bàsic l'educació integral dels alumnes, fomentant entre la comunitat escolar els valors de solidaritat, tolerància, respecte i diàleg.
  • Estem adherits al Projecte "Barcelona educa en la cura" com a camí per treballar noves formes de convivència. Tenim també un hort al costat de l'Escola que treballem dins del Projecte Agenda 21, des de P-3 fins a 6è.
  • L’atenció a la diversitat es duu a la pràctica amb agrupaments flexibles i grups reduïts de reforç.

EQUIPAMENTS:

• Pati d'Infantil amb sorral.
  • Aules àmplies i ben il·luminades.
  • Aula d’ Informàtica, aula d'Educació Especial, aula de Música, aula d'Acollida, laboratori i aula d’Idiomes.
  • Biblioteca-sala d'actes.
  • Pati de Primària amb vestuaris i dutxes i envoltat de natura.
  • Instal·lacions esportives: pistes de bàsquet, futbol i fronton.
  • Sala de Psicomotricitat.
  • Hort escolar.

SERVEIS:

• Menjador amb cuina pròpia.
  • Activitats de migdia.
  • Migdiada P-3.
  • Aula d'Acollida.
  • Taller per a mares i pares.
  • Guarderia de 8:00 a 9:00 hores.

ASPECTES GENERALS:

• Anglès des dels quatre anys.
  • Informàtica des de P-3.
  • Atenció personalitzada i psicopedagògica.
  • Professorat especialitzat en Educació Infantil, Primària, Educació Especial, Música, Anglès i Educació Física.
  • Celebració de les festes populars.
  • Sortides culturals i colònies.
  • Entrevistes periòdiques entre família i professorat..
  • Participació dels diferents sectors en el Consell Escolar.
  • Associació de mares i pares.
  • Activitats extraescolars:esports, natació, patinatge,...
  • Compartim instal·lacions i projectes amb l'IES Pere Bosch i Gimpera sent una de les escoles públiques que garanteix la continuïtat dels estudis, al mateix edifici, fins a l'acabament de l'ESO.
inici
índex