EDUCACIÓ FÍSICA

CURS 2013 - 2014

Els nens i les nenes de sisè practiquen jocs tradicionals.

CURS 2009 - 2010

EL CIRC

Aquest 2n trimestre l’alumnat de 6è hem estat treballant la unitat didàctica “el circ”. Hem aprés diferents tècniques de circ: les boles de malabars, els mocadors, el rulo americà, el diàbolo i el plat xino.I hem acabat la unitat didàctica fent una representació de circ davant de tota l’escola. Vam estar molt nerviosos però ens ho vam passar d’allò més bé! Si ho voleu veure, aquí us deixem els videos.

FIGURES ACROBÀTIQUES

Els nens i les nenes de 5è aquest 2n trimestre hem estat treballant l’unitat didàctica “Fem activitats acrobàtiques”. Hem treballat figures de 2, de 3 i de 4 persones. A continuació podeu veure algunes de les figures que vam construir.

EL RECICLAJOC

Aquest 3r trimestre l’alumnat de 6è han començat una nova unitat didàctica que porta per nom: “el reciclajoc”. El reciclajoc consisteix en una proposta educativa basada en la reutilització del material de rebuig, i així construir nous materials per poder utilitzar durant les classes d’Educació Física. El material que s’ha utilitzat per a la construcció del material ha sigut: pots de cola-cao, garrafes d’aigua, plàstic de bombolles, paper de diari, llaunes, bosses de pa de motlle, caixa de cereals i garrafes de lleixiu o de detergent. Els nens i les nenes han portat tot aquest material de casa i llavors, a l’escola hem construït la garrafa-ball, la garrafa de cap, pilotes, les pilotes estel i la raqueta caixa i hem experimentat amb aquest nou material. També hem fet jocs molt divertits com el My God i la Fita.

CURS 2008 - 2009

Els nens i les nenes de cicle mitjà i de cicle superior practiquen els jocs populars que els hi han explicat els seus familiars.

Jugant a bales

Jugant a xapes

Jugant a gomes

Saltant a corda