SANT JORDI. Premis Literaris - Jocs Florals

SANT JORDI. CURS 2009- 2010
JOCS FLORALS. CURS 2010 - 2011

Al matí cada curs va recitar una poesia. Després tots vàrem esmorzar pa amb xocolata.

A la tarda els nens de 3r varen representar una obra de teatre per tothom: "El dinosaure enamorat" i en acabat, es varen repartir els premis del recital de poesia. A continuació teniu l'obra de teatre perquè en pogueu disfrutar. Esperem que us agradi.

1ª PART

2ª PART

3ª PART

JOCS FLORALS. CURS 2012 - 2013

Aquest curs, els jocs florals s'han fet el dia de Sant Jordi. Al matí cada cicle s'ha organitzat diferent. Els alumnes d'Educació Infantil han anat a Santa Anna on, algunes iaies i mares han representat la llegenda de Sant Jordi amb titelles. Els de Cicle Inicial i Cicle Mitjà han fet intercanvi de llibres i després s'han trobat amb els padrins de lectura.

I els de Cicle Superior, durant les entrades i sortides de l'escola han vengut roses, i després del pati han fet l'intercanvi d'obsequis amb els padrins de lectura.

A la tarda, s'han repartit els premis literaris a cada curs i després, l'AMPA ens ha obsequiat amb berenar per tothom: entrepans de pa amb xocolata!!

JOCS FLORALS. CURS 2013 - 2014

Els jocs florals d'enguany s'han celebrat el dia de Sant Jordi. Al matí cada cicle s'ha organitzat diferent. Els alumnes d'Educació Infantil han fet tres tallers (punts de llibre, fem una rosa i esmorzar de sant jordi). Després algunes mares ens han fet una representació de la llegenda de Sant Jordi amb ombres xinesques. Us deixem un enllaç perquè pogueu veure lo bé que ho van fer. Aquí en teniu una petita mostra dels tallers que vam fer.

A la tarda, s'han repartit els premis literaris a cada curs i després, l'AMPA ens ha obsequiat amb berenar per tothom.

TORNA A L'ÍNDEX